Ako ste ljubitelj IT i elektronika, volite najnoviju tehnologiju, a ne želite propustiti ništa zanimljivo, kupite Bežični punjač Ewent EW1190 5W po najboljoj cijeni. Napunite vaš smartphone elegantnim EW1190 Univerzalnim bežičnim punjačem s Qi podrškom. Jednostavno postavite smartphone s Qi podrškom na jastučić za punjenje i smartphone će se odmah početi puniti. Imate poziv? Podignite mobilni uređaj s jastučića za punjenje i odmah ga koristite. Ponovno povežite smartphone na punjač kako biste ponovo aktivirali punjenje. Ugrađeni indikator punjenja prikazuje status punjenja. Gumena površina osigurava fiksiranost punjača i mobilnog uređaja.
Dodatne informacije o proizvodu:
- Podržani Mediji: Qi
- Dimenzije cca: 10 x 10 x 1 cm
- Charger type: U zatvorenom
- Charger compatibility: Univerzalno
- Boja uređaja: Crno, Prozirno, Bijelo
- Duljina kabela: 1 m
- LED indikatori: Da
- Ulazni napon: 5 V
- Izlazni napon: 5 V
- Ulazna struja: 1 A
- Širina: 100 mm
- Dubina: 100 mm
- Visina: 10 mm
Trošak dostave
Trošak dostave na adresu kupca za sve narudžbe iznosi 27,00 Hrk za područje cijele Hrvatske. Ukoliko narudžba sadrži više proizvoda kupac plaća samo jednom trošak dostave u prethodno navedenom iznosu.
Naručitelj proizvod zaprima na kućnu adresu u skladu s pravilima
dostavljačkih tvrtki. Dodatne troškove isporuke, (osim onih s kojima je kupac
upoznat prilikom kupovine), naručenih proizvoda niste dužni platiti djelatniku pošte ili bilo kojem drugom
djelatniku dostavne službe! Besplatna dostava za sve narudžbe veće od
449 Hrk
Za sve narudžbe koje su veće od 449 Hrk nudimo besplatnu dostavu na području
cijele Hrvatske. Ukoliko kupac ne preuzme paket koji je dostavljen na kućnu
adresu gubi pravo da besplatnu dostavu prilikom ponovne dostave istog paketa na
kućnu adresu. Rok isporuke
Naručene proizvode ćemo dostaviti najkasnije u roku od 5 do 7 radnih
dana po primitku narudžbe ukoliko je narudžba potvrđena. Ukoliko trenutno
ne postoje zalihe naručenih proizvoda, o tome ćemo vas obavijestiti putem
elektronske pošte ili putem telefona. Narudžbu je moguće izmijeniti ukoliko
nije poslana na adresu kupca.
Ukoliko naručeni proizvod trenutno nije na zalihi ili više nije dobavljiv
kupac će biti o tome obaviješten u što kraćem roku te narudžba može biti
izmijenjena ili otkazana.
Dostava na drugu adresu je moguća ukoliko kupac putem elektroničke pošte ili telefonskim putem obavijesti korisničku podršku o promijeni adrese za dostavu. Izmjenu adrese je potrebno napraviti prije pošiljke paketa na prethodno navedenu adresu kupca.
Za sva dodatna pitanja, informacije i pomoć javite nam se na
{store_email}
Preuzimanje paketa
Kupac je dužan preuzeti naručeni paket na vlastitoj adresi. Ukoliko kupac želi odustati od narudžbe to je moguće samo u situaciji kada narudžba nije poslana na adresu kupca.
Ukoliko niste zadovoljni naručenim proizvodom, imate ga pravo vratiti uz predočenje računa i popunjenog dokumenta za vraćanje proizvoda. Povrat novca u iznosu vrijednosti proizvoda će biti izvršen u roku 14 dana od primitka proizvoda na našu adresu s ispunjenim obrascom za povrat proizvoda na vaš transakcijski broj računa. Sve pošiljke poslane na naš teret, kao i pošiljke sa otkupninom ne primamo.
Politika vraćanja proizvoda
1. Prilikom
povrata proizvoda prodavatelju (MI6 d.o.o.) potrebno je priložiti Kopiju računa te ispunjen obrazac za povrat proizvoda s
brojem transakcijskog računa na koji će biti izvršen povrat novca kupcu.
2. Proizvod
je potrebno dostaviti prodavatelju MI6 d.o.o na adresu Koroška cesta 109, 2000 Maribor
3. Savjetujemo
korištenje dostavnih službi koje nude mogućnost praćenja pošiljke. Proizvode koje
kupac vraća prodavatelju je
potrebno pripremiti za transport na način da koristi ambalažu koja će zaštiti proizvod od mogućih vanjskih utjecaja. (Moguće je koristiti istu ambalažu u kojoj je kupac zaprimio proizvod od
prodavatelja).
4. Trošak vraćanja proizvoda snosi kupac ukoliko nije drugačije dogovoreno. Pošiljke s
otkupninom neće biti preuzete.
Ukoliko kupac
nije zadovoljan proizvodom koji je naručio na internet stranci www.metroshop.hrproizvod može vratiti ili zamijeniti
za isti proizvod u drugoj dimenziji ili drugi proizvod iz asortimana u
vrijednosti jednakoj ili višoj u odnosu na proizvod
koji se mijenja. Proizvode osvojene u nagradnoj igri nije moguće mijenjati niti zatražiti novčanu isplatu u vrijednosti proizvoda.
• Trošak dostave uvijek snosi pošiljatelj, osim ako nije drugačije dogovoreno unaprijed. Pošiljke s otkupninom neće biti prihvaćene.
Odustanak kupca
od kupnje proizvoda
Kupac (pojam se
odnosi samo na fizičke osobe koje kupuju
robu u svrhu osobne potrošnje) ima pravo u
zakonskom roku od 14 dana od dana primitka proizvoda kontaktirati prodavatelja putem
e-mail adrese info@metroshop.hr, te odustati od kupnje. Prilikom odustanka od
kupnje kupac je obvezan navesti razloge svoje odluke. Rok za odustanak od
kupnje započinje jedan dan nakon
datuma preuzimanja proizvoda na adresi potrošača. Trošak otkazivanja ugovora predstavlja trošak dostave proizvoda na adresu kupca te se izračunava prema cjeniku službe za dostavu. Trošak otkazivanja ugovora o kupnji snosi kupac osim
ako prethodno nije drugačije dogovoreno. Roba
mora biti vraćena na adresu
prodavatelja u roku od 14 dana od dana odustanka od ugovora. Proizvod koji je
predmet kupoprodaje mora biti vraćen na adresu
prodavatelja neoštećen, bez vidljivih znakova korištenja u istoj količini i neoštećenoj ambalaži. Proizvod mora biti vraćen na adresu prodavatelja u originalnoj, neoštećenoj ambalaži. Ukoliko proizvod sadrži sigurnosni pečat, prilikom vraćanja proizvoda sigurnosni pečat ne smije biti oštećen ili uklonjen s
proizvoda. Ukoliko je kupac koristio proizvod zamjena ili vraćanje proizvoda nije moguće.
Povrat novca za
proizvod koji je kupac vratio na adresu prodavatelja će biti izvršen u roku od 14 dana nakon primitka proizvoda te obrazca za povrat novca na
adresu prodavatelja. Povrat novca se vrši isključivo na transakcijski račun kupca naveden na obrascu za povrat proizvoda koji
je dostupan na stranici www.metroshop.hr . Kupac može zatražiti obrazac putem elektroničke pošte na info@metroshop.hr. Povrat novca u gotovini
nije moguć!
Ukoliko kupac
nije zadovoljan proizvodom koji je zaprimio na kućnu adresu jer ne ispunjava očekivanja kupca moguća je zamjena za drugi proizvod iste ili više vrijednosti u odnosu na vrijednost proizvoda
koji se mijenja.
Upute za
odstupanje od ugovora o kupnji proizvoda
Prilikom kupnje
putem internteta proizvode nije moguće fizički pregledati, stoga
omogućujemo mogućnost odstupanja, odnosno odustajanja od kupnje u
zakonskom roku. U nastavku je opisano kako pravilno pregledati proizvode kako
bi nakon pregleda bila moguća zamjena ili povrat
proizvoda prodavatelju.
- Pažljivo otovriti ambalažu u kojoj je proizvod stiga na adresu kupca te
paziti da se ambalaža ne ošteti do trenutka kada se ne utvrdi da je proizvod
u skladu s očekivanjima kupca
- Prilikom
isprobavanja veličine odjeće, obuće te kupaćih kostima odjeću je potrebno isprobati preko druge odjeće, nikako izravno na golu kožu
- Prilikom
rukovanja te pregledavanja proizvoda koji imaju lakiranu površinu osobito pripaziti da se površina ne ošteti
- Nepažljivo odstranjivanje zaštitine folije i materijala može uzrokovati oštećenje na površini proizvoda
- Zabranjuje
se otvaranje proizvoda koji imaju sigurnosni pečat
- Zamjena
ili vraćanje proizvoda nije moguća ukoliko se vide tragovi korištenja (prah, dlake, mrlje, ogrebotine),
- Higijenski
proizvodi (masažni aparati, odjeća za mržavljenje, zubne četke) su vakumski
zapakirani i namjenjeni osobnoj upotrebi. Ukoliko su takvi proizvodi otvoreni, povrat
ili zamjena nije moguća
Rokovi unutar kojih kupac može vratiti proizvod i dobiti povrat novca:
- 14 dana od primitka proizvoda za koji prilikom preuzimanja utvrdite da ne odgovara vašim očekivanjima prema izvršenoj narudžbi.
Postupak vraćanja proizvoda
Proizvodi koje vraćate jer ste pri preuzimanju zaključili da ne zadovoljavaju vaša očekivanja pri povratu moraju biti potpuno neoštećeni i u nepromijenjenoj količini, te u originalnoj ambalaži. Kupac ima pravo raskinuti ugovor o kupnji proizvoda u roku 14 dana od primitka proizvoda uz uvjet da proizvod nije bio korišten, te da je isti zapakiran u originalno pakiranje sa svim dijelovima i dokumentacijom. Kupac mora trgovcu dostaviti pisanu obavijest o raskidu ugovora u roku 14 dana od primitka proizvoda. Proizvod se mora u roku 14 dana vratiti na našu adresu i to: uredno zapakiran sa svim dijelovima i dokumentacijom u originalnom pakiranju kao što ste ga i primili. Proizvod ne smije biti korišten ili oštećen. Prilikom povrata obavezno pošaljite i popunjeni obrazac (za njega se obratite putem E-pošte: info@metroshop.hr) kojim zahtijevate povrat uplaćenog iznosa umanjen za poštarinu. Kako bi vam mogli u što kraćem roku izvršiti povrat novaca, u dopisu obavezno upišite vaš IBAN broj. U slučaju povrata proizvoda ili slanja na servis zbog nekog nedostatka, proizvod mora biti čist i uz njega priložen opisani nedostatak, odnosno razlog vraćanja ili reklamiranja. Kupac je dužan obratiti nam se pismenim putem u radnim danima, odnosno od ponedeljka do petka na adresu
MI6 d.o.o.
Koroška cesta 109
2000 Maribor, Slovenija.
Jamstvo
Proizvodi za koje dajemo jamstvo u skladu sa zakonom i jamstvom određenim od strane proizvođača imaju jamstveni list na kojem je označena dužina jamstvenog roka i uvjeti pod kojima se jamstvo priznaje. Jamstveni list se dostavlja s računom i uputama za uporabu. U pravilu, garancija nije važeća za potrošni materijal. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Oštećenja i promjene na proizvodima koja su posljedica nepravilnog korištenja, nepostupanja u skladu s uputama za uporabu , te u skladu s uvjetima jamstvenog lista, nisu pokrivena jamstvom. Ukoliko dođe do kvara proizvoda ili ga želite zamijeniti za drugi, možete ga vratiti na našu adresu. Proizvod šaljete na svoj trošak. Nakon servisa ili zamjene, popravljeni ili novi proizvod poslat ćemo na vašu kućnu adresu, na naš trošak.
Jamstvo nije važeće u sljedećim slučajevima:
Štete nastale: zlouporabom proizvoda, nepravilnim rukovanjem, mehaničkim oštećenjima i propustima u slučaju više sile (strujni udar, munja...) ; kvar prouzročen od strane osobe koja nije izvorno ovlaštena za popravak artikla/proizvoda, kvar proizvoda prouzročen korištenjem drugih elemenata koji ne pripadaju originalnim elementima u sklopu proizvoda, kvar proizvoda prouzročen povezivanjem istog na neodgovarajuću vrstu i jačinu strujnog napona, kvar ili oštećenje proizvoda prouzročen nepoštivanjem uputa o pravilnom rukovanju.
Odustajanje od narudžbe
U slučaju odustajanja od narudžbe obratite nam se putem:
· Telefona na broj : 01 777 6656
· E-pošte: info@metroshop.hr
Trebate pomoć pri kupnji? Pišite nam na info@metroshop.hr.